Tuesday, September 30, 2014

Bye-bye BDPS...

Assalamualaikum...

Hai Korang...

Last day weh di Bahagian Dasar ni.. genap setahun dapat tukar kat sini....  pastu kene tukar lagi.. Kali ni dapat Bahagian Program Khas di bangunan sebelah.. huwaaa.... ramai yang cakap bangunan sebelah tu scary.... mak takut... hahaha
mak buyong posing sikit. Almost 16 weeks.

Dah nak tukar ni kan, murah rezeki.. ramai yang nak belanja makan... Yang paling best, timbalan pengarahku belanja di Alexis. habis dia tanya nak makan apa kan, mak tengah mengidam Pavlova, memang nasib dia la kan.
Awal-awal dah order pavlova.. nampak tak betapa sedapnyeeee...
then order pizza pulak... sedap gila weh.
nah.. amek ko sekali makan.
Tq boss...

Esoknya majlis Perpisahan pulak.
Staff bahagian dasar... rindu nanti..
ni gambar masa bagi ucapan.. gila sebak nak cakap..
yang aku duk sebelah tu, tu cc aku.. memang sempoi.. cakap je apa yang aku nak makan, semua dia buat.. dah macam mak aku.. kak pah.. sayang kak pah tau
ni antara bos-bos yang gila best.. sporting.. rindu la..
Fahmi dan suha... cepat kawen la korang.. aku doakan korang berdua ada jodoh... doa ibu mengandung ni insha aalah makbul tau.. hahaha
Dapat hadiah dari kawan-kawan rapat... sayang korang
ni yang paling aku suka. Part makan.. fus.. sedap weh makanan.. menu semua best.. meletopss
semoga tempat baru, memberi pelbagai sumber inspirasi kepadaku.....

No comments: