Monday, September 22, 2014

Weekend with familia.....

Assalamualaikum...

Hai korang...

Weekend baru-baru ni, aku ajak suami dan family mertua picnic.. hahaha.. saje tiba-tiba teringin nak picnic ramai-ramai. mula-mula plan nak ke sungai yang dekat dengan rumah mama, tapi bila ramai yang nak join, babah plan ke sungai congkak.
Bila sebut sungat congkak, dah lama gila aku tak datang sini. last datang masa tahun 2010, masa mula-mula kenal dengan suami aku yang dulunya bukan sapa-sapa.. cewah...

Pagi-pagi dah bangun siapkan makanan. laki aku siapkan sandwich. mama siapkan bihun dan laksa. aku ke sana naik sekali dengan babah n mama je. senang satu kereta. qaira sampai tak nak tidur dalam kereta. excited punya pasal. 
Bila sampai ke sungai congkak, aida, atuk dengan che a dah sampai... siap dah hidang makanan.. wah.. meriah... syok gilaa

Daddy dan qaira....

 mood tak elok lagi masa ni sebab baru bangun tidur. dah nak sampai, baru tidur. Macam ni la jadinya.
muka qaira excited... ke mommy yang lebih?? hahaha
dengan mama, che a...
dengan adik ipar aku... 
daddy dengan qaira
dah kesejukkan, naik makan....


sambung mandi lagi....
sejuk weh air dia
muka qaira. mandi sambil bawa makanan dalam tangan dia. tak nak lepas. 
alhamdulillah...semuanya selesai.. best sangat.. next time boleh repeat lagi 

No comments: