Wednesday, November 11, 2015

Seminar Kewangan 2015

Assalamualaikum..

Hai korang...

Tahun ni kira tahun ke 2 aku ke Seminar Kewangan. Kat sini semua Gred 27 dan ke atas dari seluruh malaysia berkumpul. So aku yang agak baru ni masih tak familiar dengan muka-muka lain. 

4 November 2015, birthday aku yang ke-29. Dan aku masih lagi berseminar di Tabung Haji Hotel. Hadiah pertama yang aku dapat adalah, Touch n Go. 

Tadaa... hadiah pertama. 

Malamnya aku ada dinner, Ada cabutan bertuah jugak, dengan harapan birthday girl dapat la menang "something".
Dress code : casual & feminine
Tapi aku tengok ramai yang pakai jubah, dress... dah macam tema arabic pulak. maybe aku yang salah tema kot. hahaha.
menu Dinner.
Ada persembahan dikir barat dari Daerah besut, terengganu.
Meja kami.

Harapan tinggal harapan la ye, aku tak menang ape-ape cabutan bertuah pun malam tu, tak bertuah sangat la kot. Tak pun masuk dewan guna kaki kiri.. hahha..

No comments: