Saturday, May 24, 2014

Wood & Steel @The Strand & Colour Palace Boutique...

assalamualaikum...

Hai korang.....

Ini kisah hari minggu ku... sabtu lepas.... malas nak update belog terus sebab ku tak sihat. tetiba plak balik, kepala pening, badan panas-panas.
So berbalik pada kisah hari minggu ku ya... laki ku kene kerja hari minggu... eh.. hello!!! kerja hari minggu??? bangla pun cuti tau, shopping kat KLCC.. hahahah.. Tapi itu la hakikatnya.. then laki aku ni angkut sekali la anak dengan bini dia pergi office,,,

bersuka ria si qaira dekat office laki aku ni....
posing skit....

Dah settle kerja, aku gerak ke damansara. The Strand. Kawan office aku ( ex-risda), dah bukak butik dia Damansara. "colour palace Boutique". so kami ke sana laa. orang kata support kawan-kawan campur shopping sekali laa.... and my husband never say no kalau bab shopping.. hahaha
Qaira duk sedap makan haa
tak layan orang lain dah
Dengan owner butik.. serius dia memang soft spoken and baik gilaaa..... dia satu bahagian dengan aku, tapi pangkat dia lagi tinggi dan kami sebaya. aku suka usha dia ( bukan bermaksud aku lesbo) tapi aku suka tengok dia, dah la sweet, baik plak tu. memang langit dan bumi la dengan aku ni ha... hahaha
lepas habis shooping, ke cafe wood and steel pulak kita. bagi yang membaca belog aku ni, memang tahu la aku ni memang pengemar kopi.... dah ketagih.. dalam satu hari, memang akan minum coffee.. kalau tak macam resah je.. cewah... dapat seteguk pun jadi laaa
tadaaa.. dengan amy search lagi tau..pewittt..kelas makk
ni poyo ni
sebab dah kenyang makan kat opening butik ati, so aku makan yang ringan-ringan je.. aku order mocha dan latte je... kat sini pun ada art coffee..
comel kan..
nyum-nyum.......
dengan anak ku....
one happy family... alhamdulillah.....

so bagi sesiapa yang suka coffee, boleh datang kat sini.. sedap makanan dia.. dan layanan dia pun ok, tempat pun ok.. so nana bagi 8/10....

No comments: