Sunday, May 11, 2014

Ke mini kelas MNJ Photography...

Assalamualaikum...

Hai Korang...

Happy wekend..... apa plan korang weekend ni??? me??? berjalan lerr.. hahaha... actually bapak mertua tu a.k.a babah, buat mini kelas di Bangi Kopitiam.so kami tolong la sikit-sikit apa yang patut. Tapi kami sampai pun dah lambat.. hahaha.. ampun bah...


Rasanya dalam 6 orang studeng babah dan seorang model...
Aku pulak puasa kan masa-masa macam ni.. so telan air liur la bau makanan... hahaha... babah suapkan qaira... qaira malu-malu dengan atuk..
Qaira ni bukan reti duduk diam... haih... habis buku di sepahkan
kusyuk study
anak beranak nak selfie
 mummy pulak nak selfie.

sempat la aku dengar-dengar apa yang babah ajar. tapi tak boleh nak kusyuk sangat dengan bila bawak qaira ni... haihh...
babah dah berapa kali pesan suruh kami laki bini pergi kelas dia... "kalau babah takde nanti, rugi kau tak sempat belajar" baik babah!!! next time kami belajar... 

Dan hasil dari kelas babah...

TADAAA...
Lawa kan.... model ni nama nansi ( tak tahu betul ke tak ejaan aku ni). Ambil dari facebook babah.... terbaik la babah...

aku memang suka editing ni tapi masa tak cukup... haih.. hari minggu la masa aku nak rehat, tapi tak rehat jugak sebab asyik berjalan saje.. haih.... Hopefully aku dapat belajar dan belajar lagi la dengan babah.

No comments: