Saturday, November 9, 2013

bukan senang nak......

 Assalamualaikum...

Hai Korang...

Bla dah anak ni kan, bila dah besar sikit, macam-macam ragam dia buat. nak mandikan dia pun susah, nak siapkan dia pun susah.
Tengok mek qaira ni...
d
nak pakaikan baju, dia duk pusing kanan, pusing kiri

Nak siapkan semua, nak sapu minyak, mek qaira duk gerak-gerak. payah benor
Baju ni beli masa newborn dulu.. so dah ketat benor dengan qaira. tapi selagi boleh pakai, pakaikan aje.. hahaha.. zalim kan mummy mu ni , qaira.
Nampak muka mek qaira? bukan main masam... sebab tak bagi dia gerak-gerak
Hahaha.. baju singkat, nampak pusat. hahaha
Nak siapkan dia, teleng kepala kanan, kiri... haih budak ni...
Dah siapkan dia, baru boleh layan tv....
Muka happy je dapat tengok tv.
Tadaa.. anak mummy dah wangi...

l
Bukan main happy qaira sebab nak bawak keluar jalan....
Anak mummy, Qaira Aisha....

1 comment:

mama ila said...

hehehe..betul tu...baby umur camni..memang susah nak siapkan...asyik duk pusing2 je kannn..hihihi