Tuesday, October 27, 2015

Lotus Desaru Beach Resort & Spa - Day 1

Assalamualaikum...

Hai Korang...

Nak share pengalaman ke Desaru. Actually ni first time aku datang sini. Bila suami tanya nak pergi tak, aku terus kata ON sebab tak pernah datang.

Kami gerak awal sebab sejuk, anak-anak pun tengah tidur. So sedap la sikit nak drive kan.
Dhia kalau dalam aircond, memang tidur lama.
Bila dah anak-anak tidur, boleh la mummy dengan daddy bercintan cintun sikit.. cewah.. cerita tentang zaman dolu-dolu... hahaha
Kami sampai di Resort sedang-sedang elok waktu lunch. Kami ambil pakej buffet kat sana so tak pening la nak cari makan kat luar. 

Nampak tak aku berpeluh-peluh. Gigih weh takde parking, angkat bag masuk bilik. berpeluh ketiak haa... tempat parking dengan bilik agak jauh,
Qaira tak sabar nak lompat-lompat atas katil;
Actually bilik cantik tapi agak tak sesuai untuk kami yang ada anak kecik. tangga agak curam dan tak de safety kalau anak nak turun dari atas ke bawah. risau mak. Tapi yang lain totally ok. best.

Petang kami just jalan-jalan pusing-pusing resort. Bukan main happy qaira dengan dhia
Dhia dah 7 bulan. alhamdulillah
sebijik muka daddy ko nak oii
bukan senang nak posing dengan 3 orang ni haa... sakit ati mak ni..
Aktiviti petang.... mandiii.. yeayy....
Dhia dalam air pun boleh nak tido... amek kau
tengok.. aku rasa bapak si qaira yang excited lebih ...
mummy tak mandi sangat, jaga bag ajoo....
Dhia.... suka gila dapat main air
Malam, tido kepenatan... hahaha... Katil sempit.. huwaaa... tak boleh nak gerak aku.... haaha... itu la bila anak tidur lasak..

No comments: