Saturday, December 27, 2014

Hari Minggu dengan Mek Qaira.......

Assalamualaikum...

 Hai KOrang....

Bila dah dapat gaji ni, Hari minggu je, mesti family akan bawak anak-anak and family jalan-jalan or shopping. Niat di hati memang nak bawak mek qaira shopping. So pergi la KLCC (mall yang paling dekat dengan rumah) 10 minit je. Tapi bila dah sampai sana, ya allah, tersangat la ramai manusia... nak parking pun payah. SO aku ajak suami aku pergi je tempat lain.

Fikir punya fikir, aku decide bawak qaira pergi Lake Garden je... Hahaha.. senang dan tak ramai orang.
Bukan main happy lagi mek qaira datang sini
Makan aiskrim.... tapi tak de la bagi banyak, bagi rasa ajo.. haha
Nampak muka dia... Lagi happy dari pergi KLCC.. hahaha
Suka betul naik buai ni.. kat rumah takde ye nak...
Mommy and qaira...
Daddy and qaira

Bukan main qaira posing

kami...
Cak.... Bila nak balik, bukan main mengamuk mek qaira ni, tak nak balik.. Nak naik buai la, gelongsor laa.. Hari dah la nak hujan... risau aku.. tu yang gigih nak balik awal.. next time la datang lagi ye nak.

Actually bila pregnant ni, aku tak suka pergi tempat yang sesak, ramai orang sebab naik rimas... So kalau nak shopping ke apa, aku akan pergi hari kerja, bukan weekend. hehehe... 
ALhamdulillah.. Qaira happy tapi mommy la penat.. hahahaha

No comments: