Thursday, June 6, 2013

Qaira Aisha......

Assalamualaikum...

Hai Korang.....

Selepas balik je dari wad, esokknya Qaira mula demam... bernafas plak laju semacam, pastu merengek... semua bendetak kena... nana tak sedap hati, malamnya terus pergi klinik. Doc cakap kene pergi kecemasan sebab Qaira bernafas laju.Takut ada jangkitan dekat paru-paru....


DAY 3

sebelum kene admit dekat hospital.... Kesian dekat Qaira... kecik-kecik dah demam....

DAY 4

Qaira kene cucuk Antibiotik selama 5 hari kerana ada jangkitan kuman  dan selama 5 hari la mommy kene tinggal Qaira dekat wad... kesian gila qaira.... 

DAY 5

Nana ulang alik ke Hospital Sultanah Nur Zahirah.. even dalam pantang, still juga nana gagahkan diri pergi semata-mata nak jumpa Qaira.... Rindu gila... bayangkan la selama 41 minggu ada bersama kita dalam perut... now kene asing-asing.... tak sanggup....
 Qaira demam panas..... berpeluh-peluh dia... setiap kali datang susu kan dia, dia merengek.... ya allah.. sebak je rasa hati ni...
DAY 6


DAY 7

DAY 8


DAY 9

Alhamdulillah.... Pada hari ke 9, Qaira dah boleh keluar wad... bukan main suka dia... ye la.. duk 5 hari kat wad, bau qaira dah macam ape sebab tak mandi.... huh!!!..... syukur sangat Qaira dah sihat.....
Serius rasa macam lain bila dah ada anak ni...tanggungjawab pun dah rasa berat.. kalau dulu duk main dengan  anak sedara, sekarang main dengan anak sendiri... Mandikan anak sendiri...memang best... Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah berikan pada Nana....

2 comments:

SOULMATE is said...

Qaira bile senyum kn sbijik muke nana time senyum..coemyyyyyyy

Cik Puan Rara said...

lah demam,siannya,baru kua dh kena demam,tp Alhamdulillah dh ok.cepat besar ye syg.