Tuesday, October 27, 2015

Lotus Desaru Beach Resort & Spa - Day 2

Assalamualaikum...

Hai Korang..

Hari kedua di Lotus Desaru Resort. Bangun pagi-pagi dah ajak mandi.. Tapi aku tak layan.. gila sejuk pagi-pagi dah nak main air. Aku suruh masuk bath tub je. At least ada air panas. takde la sejuk.

sibuk nak sabunkan adik,

Dalam tengahari, sambung main air. tak ramai kat sini. So sedap la nak mandi.. Qaira ni jenis suka kawan. habis semua orang di tegurnya.
Nampak itik oren tu?? sibuk nak pinjam orang punya.

Adik, bila masuk air je, ngantuk.. tak paham anak aku sorang ni tau
Malam.. berBBQ di sea view. auww.. romantika gitu...
Lamb.. sedap

Buffet. Tapi aku lagi prefer yang malam pertama sebab lagi sedap. yang ni menu agak biasa tapi still lagi sedap.
Mana anak oiii??
masing-masing mata pandang sini, pandang sana. hahaha... badan aku bagai di pam-pam dah. gemok bebenor. bila nak kurus aku pun tak tahu la.. sedap bebenor makan.

No comments: