Saturday, September 12, 2015

Kacang Pool.. tempat Wajib bila ke Johor

Assalamualaikum...

Hai KOrang...

Kisah ke Johor tak habis lagi yee... AFter ke Legoland, esokknya aku ke Pontian. Rumah atok suami aku. Kalau ke Pontian, memang suami aku wajib singgah ke Kedai Kacang Pool. 

Dhia agak moody sebab dah sampai waktu tidur dia.
Ni la rupa kacang pool.
Qaira sibuk nak aiskrim. so aku order la ABC. rasa dia?? boleh la.. hahaha..
dengan mama.aku tak makan sebab dah breakfast di Hotel sebelum gerak.

Then kami ke JPO. Aku kalau ke JPO memang suka cari kasut sebab aku memang hantu kasut.
dengan mek Qaira
Sibuk nak masuk.
Penat jalan. sampai tertidur-tidur. Aku bila mek qaira n tidur, barula boleh shopping dengan tenang dan jayanya. Kalau tak, nak cari barang pun tak de mood.
Laki aku bila shopping. 

Balik dari Jpo, aku balik rumah atuk.
Masing-masing tidur kepenatan.. hahaha....
 

No comments: