Sunday, July 26, 2015

Beraya di Semenyih dan Banting..

Assalamualaikum..

Hai Korang...

Sambung lagi beraya di hari minggu... Alang-alang di semenyih, kami beraya di rumah sedara-mara di semenyih dengan mama.


Beraya di rumah mak lang.
f
Qaira tak boleh duduk diam...

Lepas beraya rumah mak lang, kami ke rumah nenek suami aku dan tok saudara. Wah memang jenuh pusing satu kampung. Then balik rumah  dulu, mandikan anak-anak. Sambung beraya di banting pula.
 
babah baru balik dari Thailand, belikan keropok durian ni. Mahal kau harga dia. rm38. tapi sedap. durian dikeringkan dan di pack kecik-kecik kat dalam ni. tapi tak boleh nak makan banyak, haus...
Selfie sikit dalam kereta. laki ku tak cakap nak pergi wedding sedara mara dia, so aku tak bawa baju lebih, nasib la kau bini pakai jeans pergi wedding orang.

sampai rumah pengantin, sedang-sedang elok masuk waktu asar. Aku terus solat asar dulu kat masjid depan rumah pengantin ni ha..
Tak nak duduk dengan atok. hahaha
Hah!! Bini siapa la ni pergi wedding orang pakai macam ni... nasib la ye.. incik laki tak cakap awal-awal nak pergi wedding. main sambar aje la baju yang ada
dia buat geram dengan mommy dia. mula la nak cubit pipi mommy dia
sibuk tengok daddy dia
banyak-banyak gambar, yang ni je yang ok. pandang kamera. haihhh
Dengan daddy... laki aku ni memang suka hitam. kalau boleh semua baju dia nak semuaaa hitam. Diulang, SEMUA.. 

Sampai rumah di keramat dekat pukul 10 malam. penat gila ok. siapkan bekal qaira untuk esok dengan bekal untuk aku laki bini, baru la boleh tidur.. penat oiii beraya ni....

No comments: