Sunday, January 4, 2015

Qaira aisha & adam Mirza..

Assalamualaikum...

Hai Korang..

Photoshoot lagi.... Minggu ni rajin bebenor buat photoshoot tau.. takde kerja nak buat. Bila balik rumah atuk, ada cucu-cucu dia, atuk memang nak amek gambar je la.. kebetulan si adam , anak kepada adik ipar aku pun ada sekali. so buat photoshoot la untuk dia.

Aku memang tabik la siapa photographer yang memang ambil gambar newborn ni... memang terer laa... kenapa aku boleh cakap macam tu?? haaa... bila aku tengok babah ambil gambar si adam ni, kejap stop, bila adam menangis, pastu sambung balik, then stop sebab adam nak tidur. ini baru 1 baby. lain baby, lain kerenahnye. so aku memang respek la photographer yang amek gambar new born ni... memang sabar dan tabah. hahaha
Masa ni aku tak tahu sesi keberapa sebab adam tak tidur, jadi kejap dia nangis, kejap dia tidur, kejap dia bangun. hahaha

Yang ni over... Orang nak amek gambar adam, dia yang sibuk tau.. mek qaira ni
Nampak posing.. tak nak kalah kau... dengan spek dia.. haih.... ye la, nak jadi kakak dah kan... yang kelakar bila tengok adam nangis "baby crying".. siap nak bagi belon dia dekat adam. kiss tu tak yah cakap la.. asyik nak kiss baby je.. haih.. mommy yang risau awak nak ada adik ni tau...

No comments: