Saturday, April 5, 2014

Wedding...wedding...Wedding...

Assalamualaikum...

Hai korang...

Aku ni bukan jenis suka pergi wedding atau majlis sebab aku akan jadi pening nak fikir baju apa yang nak pakai nanti... pastu mula la stress..hahaha...last-last laki yang jadi mangsa kene pilih baju yang nak kene pakai. 
okeh.. petang tadi (sabtu 5.4.2014), ada wedding anak budak office aku. buat di dewan Offie aku je (RISDA). so dekat je la dengan rumah.. tapi walaupun dekat, dah nama hari minggu kan, memang liat la laki aku nak bangun awal. tambah lagi semalam qaira meragam teruk. then pagi ni tengok ada bintik-bintik satu badan dia. 
mek qaira ni dekat rumah bukan main meragam tapi sampai sini, bukan main happy, aktif semacam.. haih...
kami...
ada orang baik hati tolong amekkan gambo kami...
ni la pengantin dan family.... bapak pengantin tu satu office dengan ku... kelas kah jah wedding dia...
anak bapak
dengan aku bukan main liat nak posing.. geram.
OOTD la konon...

Balik wedding, singgah klinik.. kesian qaira..sepanjang jalan merengek. geram pun ada gak aku dengan qaira ni... sebab dah tak tahu nak buat apa. dah la jalan jam semacam hari ni... nak sampai klinik pun berjam-jam.
sampai klinik sihat plak
alhamdulillah, doktor cakap normal. just alergik je. bukan demam campak... risau aku dengan qaira ni.. hopefully cepat sembuh ya sayang...

No comments: