Monday, April 7, 2014

Jawapan Kepada Masalah Kasut Longgar!!!!

Assalamualaikum...

Hari ni mak nak bagi tips untuk korang yang selalu beli kasut TERSALAH saiz. haa... macam mak laa... jap saiz 6, jap saiz 7.kadang-kadang bila kat kedai rasa saiz 7 dah ok, tapi bila sampai rumah, nak pakai, terbesar la pulak kasut tu. mula la bila pakai kasut tu, macam budak kecik pinjam kasut mak dia... tercabut-cabut bila jalan.
Haa... macam tu la kes aku arini. dah la takde spare kasut dalam kereta. jawabnye terpaksa la memang kene cari idea la.. naya la kalau nak pakai kasut besar sampai pukul 4.30 petang (habis kerja). 
Nampak tak betapa besarnye kaki mak... kaki perahu layar kau.. saiz 7. tapi macam besar sikit. bila pakai mula la tercabut-cabut. 
so caranya... korang pergi watsons, beli bende alah ni...
Harga dia tak mahal. dalam RM10.80 sepeket. dalam peket tu ada 2 keping
so ku beli dua. mana tahu ada kasut lain pun ada yang longgar.
macam ni la rupa kat dalam
tadaaaa... dah siap...
tampalkan aje dekat belakang ni....
Dah boleh pakai dengan senang hati tanpa risaukan kasut tercabut bila berjalan.... yeayyy.....

2 comments:

syifaacheani said...

tq sis, saya pnya risau sampai xboleh tido malam hihi

Anonymous said...

TQVM sis..