Sunday, February 23, 2014

Gerobokz Bazaar yo!!!

Assalamualaikum....

Hai Korang..

Hari ni ku ke Gerobokz bazaar di Dataran Underground.... depan Dataran Merdeka... wah... rajin gitu aku berjalan....
Actually aku ke sana konon nak bagi support untuk Abang aku la.. dia ada bukak booth 4Life kat sana... Mak dan ayah aku memang pengguna 4life tegar....

Ni antara yang menjaga booth 4life. Dan abang aku juga ada bukak Booth untuk batik dia "Ayu Batik".
Staff 4Life
Kusyuk laki aku dengar penerangan produk baru 4life ni
Qaira takut tengok Along... hahaha
dengan staff 4life.... cun-cun je kan...
muka aku tak make up so nampak amatla pucat.
Ni produk untuk melangsingkan badan yang baru dari 4Life... 
memang aku nak cuba la kan...
Ni booth batik yang abang aku punya.
baju kaftan pun ada... memang ramai orang borong kaftan dari "terengganu" ni
Tauke batik ni.. Kalau korang berminat nak beli batik, boleh search facebook : AYU BATIK
 Shopping baju qaira
 comel kan... ku terjebak jugak bei baju qaira ni...
 qaira dah bukak butik jual tudung.. hahha
 Ni air soda... sedap tapi agak mahal. RM5 sebotol... erkkk.... memang sebotol je la kan aku minum.... kalau kat pontian ni, sebotol baru RM1... huwaaa


laki aku habiskan semua.
 laki si eira syazira pun ada jual di bazaar ni
 Qaira & daddy
 mummy....

 qaira dah boleh jalan la mummy...
 anak daddy ni...

 mummy, daddy & qaira
yang best, disebelah petang Ada band perform laaa...
sebelum baik, sempat la mummy shopping skit.. hahahaha.... mujur laki ku diam aje... hahaha... nasib tak kene bebel... dan nasib jugak tak gaji la tau.. kalau takkk.... (sambung sendiri ayat ni...)

p/s: siapa berminat nak beli produk 4LIFE, boleh tengok blog ni :


1 comment:

Mermaid said...

Waw bestnye bazar. Happening x?

suka benda ciut miut? Meh datang join giveaway anda berpeluang untuk memenangi 1 lip balm berbentuk cupcake. sangat comel :D
http://notamanjaku.blogspot.com/