Tuesday, December 3, 2013

Hari minggu di Rumah Nanny dan Atuk...


Assalamualaikum...

Hai Korang...

Ini cerita Hari minggu yang lepas. Hari sabtu yang lepas.. aku ni jenis memang tak boleh duduk diam dekat rumah. Kalau hari minggu memang rasa nak berjalan je kerja nya... So, aku ajak la suami ke Jalan Tar. Sebelum gerak tu, aku siapkan qaira, masak-masak dulu. Al maklum la, nak pikat suami dengan masakan air tangan sendiri kan.. kononnya la kan.. hahaha

My little baby dah siap...

Gerak ke Jalan tar... qaira dah bam-bam...
Nak jugak qaira selfie depan kamera.

Memang ramai gila manusia dekat Jalan tar. tapi suami aku dengan qaira tak de la ikut kan. sebab hujan, kesian qaira. so aku suruh suami aku jaga qaira je dalam kereta. Aku plak pergi feeling sorang-sorang shopping kat Jalan Tar. hahaha. then tapau coffee sedap dekat van kuning tu dengan laksa penang. terbaik....

Dah penat gila jalan, aku gerak ke Rumah mertua aku, kat taman melawati. kebiasaan nya setiap hari minggu, aku akan ke rumah mertua la... sebelum mertua aku tukar ke semenyih end of this month.
Ajak qaira pergi taman dekat rumah mertua aku tappi taman ni dah agak terbiar. mainan pun dah agak buruk. suami aku cakap sebab dah lama sangat dah taman ni.
Qaira bukan main syok lagi main buai...
Posing dengan mummy sikit.
Daddy pun nak jugak
Yang ni semua poyo!!! hahaha
Nak jugak kan!!
Sampai  rumah mama, cik aida dah nak balik. adik ipar aku ni, lepas kahwin je, terus pindah semenyih. so rumah mama ni dah tak de sape la kan..
Suka qaira cik aida sayang-sayang dia
Qaira yang bam-bam
Lepas je mummy solat, merengek nak orang dukung dia.. haih qaira ni..
Doakan kami bahagia ya semua... semua kami menjadi ibu dan ayah yang terbaik untuk qaira. aminnn

No comments: