Thursday, November 28, 2013

Ku seorang isteri......

Assalamualaikum...

Hai Korang...

Hari ni mengedik sikit nak update belog tentang tugas seharian.. wah... gitu...

Pukul 5 pagi aku dah bangun tidur... awal kau.... mandi-mandi... pam susu sambil make up.. buat 2 kerja salam satu masa. cepat sikit. Pukul 6.30 pagi aku dah gerak ke office. Kadang-kadang 6.40 pagi. So dalam pukul 7 pagi akan sampai la dekat office. Aku masuk kerja awal sebab nak berebut parking. So, bila sampai awal office, boleh la aku update belog, breakfast dulu. 

Selfie sikit di pagi hari.. hahaha
Lagi sekali. hahaha. sebab tak de orang kat office, tu la yang berani nak posing-posing la...
 kalau tak, memang tak la... malu weh...

Sampai office, ada Perhimpunan Bulanan di Dewan.... Pukul 8.30 pagi dah start. so if aku nak pam susu, pagi-pagi dalam pukul 8 pagi tu dah kena pam...
Koir Risda.
Perasmian dan bla.. bla... kadang-kadang aku tak join sangat. tertidur atas kerusi.. hahaha.. mengantuk dengar ceramah... boleh pulak macam tu kan...
Perasmian Condo Risda... 600K kau yang paling murah. itu pun lepas diskaun.. mak ai... tak daya aku nak mendegarnya.... berhutang 10 tahun pun belum tentu mampu...
Aku dengan bag nya, dengan powerbank nya. kene ada powerbank ni, mengantuk, so kene buka intagram dan bla. bla.. baru la tak boring... hahaha

Pukul 4.30 petang, balik rumah, kalau agak-agak takde barang, so kami pergi beli barang dapur. Beli kat giant, or tesco or jusco... itu  la antara tempat-tempat yang aku selalu beli barang dapur ni.
Qaira ni bukan boleh ada nampak benda gerak-gerak ni.. mesti nak capai... risau pulak tengok qaira ni.. haih.. tak boleh duduk diam dalam stroller.
Beli barang sikit ni pun dah 3++ tau... haih.. beli sikit barang pun dah beratus. Harga barang sekarang pun meningkat-ningkat naik oii... Ini tak beli lagi barang-barang basah.. huwaa....
Ni ragam Qaira kalau duduk dalam Stroller. Bukan boleh duduk diam... 
haih.. anak dara aku ni...
Laki ku... Banker ku... hahaha
Dah macam bibik oi rupa aku ni.... serabai gila.. dah penat balik kerja..  tukar tudung, takde nya nak pakai shawl ni.. pakai tudung sarung je senang..
macam ni la rupanya.

Sampai rumah, masak, gosok baju untuk esok.....
Alhamdulillah, qaira kalau tengok aku solat, mesti dia duduk diam, takde la bising, takde merangkak keluar... macam dia dah faham mummy dia tengah solat. alhamdulillah...
Sayang anak mummy ni..
Qaira Aisha..., anak kesayangan mummy sorang ni.....

No comments: