Friday, November 15, 2013

Bila Mummy demam.....

 Assalamualaikum...

Hai Korang...

Hari ni kesihatan aku tak stabil sikit. dah 2 hari aku macam kurang sihat. sakit tekak nak menelan. campur asyik kene hujan je lately ni.So aku decide nak MC je.. rest dekat rumah je... kebetulan suami aku pun tak kerja.
So pergi klinik, doktor cakap tekak aku merah. tu yang membuatkan aku selesema dan badan sakit-sakit. Doktor tak bagi aku makan makanan yang berminyak, pedas dan masam... 
Bila dah tak sihat ni, extra manja la kan dengan suami. Suami aku tanya pulak, nak makan apa, tak payah la nak masak harini... Aku pun apa lagi, cakap la nak makan meatballs dekat ikea... mulanya aku bergurau je... Tapi laki aku cakap ON je..  demam-demam pun, tak tolak ye kalau bab makan ni.

 Nampak muka qaira?? kalau bab jalan, dia la no 1.... happy semacam je...

 ni la muka orang demam..... tak larat wek.. kepala pusing-pusing tapi demi meatball, ku tempuh, ku tahan kepala yang pening ni.
 salmon..... ni laki aku punya. aku kurang sikit salmon ni... macam tak sedap,,,
 almond cake... yang ni sedap weh... tapi manis. kalau nak diet, tak boleh la nak makan ni.
 ni aku punya.... kalau dulu ada fries tau.. now dah takde.. dah kedekut dah ikea ni.. kalau nak fries, bayar yang lain.. chaip...
 chicken wings..
 popia yang laki aku makan ni sedap.. silap plak beli satu je.....
 qaira pun makan jugak... susu cap gantung je la.. hahaha
tadaa.. habis dah makan...

 qaira & daddy
 Kalau dengan aku, tak  nak pulak qaira senyum.. chaip... tahu la dah geng dengan daddy sekarang...

 pantang jumpa cermin...
 cak...
 baju basah... kene muntah susu...
 anak mummy yang bam-bam
 senyum..

 posing sikit...

Dah penat layan mummy & daddy.... tidur.... hahaha
Aku paksa laki aku pakai topi ni... hahaha....

Mujur la dapat jugak makan meatballs... Hari kerja pun ramai dekat ikea ni.. kalau hari cuti, tak tahu la aku macam mana.... tercapai jugak hajat aku... tq lakiku....

No comments: