Monday, September 30, 2013

Birthday celebration......


Assalamualaikum...

Hai korang...

Sabtu lepas, aku dengan hubby ke Publika. actually ni first timeaku pergi sana.. so okla... kami celebrate birthday hubby, aien & iera



Qaira dah tidur tapi berpeluh-peluh sebab kami lepak kat luar... dah la lupa bawak kipas comel tu... kesian qaira.
suami ku order ni... sedap gak... tapi aku tak habis pun makan.. biasa la.. perut aku ni bukan perut western... maunya tak kenyang aku makan benda ni... hahaha
ni la first time jumpa hannah & hussein..dah dekat 2 tahun dah diorang, baru ada peluang jumpa.. hahaha....
dah jadi mak-mak orang dah semua..
hannah dengan qaira...
suka benor laki aku dapat jersey MAN U...... sampai bawak ke tidur la tu...
qaira dah mimpi sampai bulan....
 mak-mak

last gambo dari kami...

tengah syok lepak, boleh pulak aku jumpa ziana zain dengan anak-anak dia.. aku cari-cari handphone tak jumpa. melepas nak bergambo dengan dia.. aku tak minat pun dia... konon nak show off kat kakak aku la kan.. peminat setia ziana zain la katanya.. hahhaa....

No comments: