Friday, December 30, 2011

Suka Duka 2011s

Assalamualaikum...

Hi korang...

Beberapa hari lagi dah nak masuk tahun baru..... 
Banyaknyaaaa perkara berlaku tahun ni... Suka, duka, semua la.... yang paling best, bersyukur pada Allah, Saya menjadi seorang isteri kepada Shahrul Nizam....

Agenda Tahun 2011 :

Jumpa kawan-kawan  baru di Hot.Fm, sangat best...
 Adik Nana selamat menjalani pembedahan di kepala, 
letak tempurung kepala palstik...
 Bercuti barang-barang kawen di bandumg......
Dalam Majalah Dara :)
 Dalam Majalah Dara lagi...
Gambar di Harian Metro
Gambar di Sinar Harian 
Selamat menjadi Isteri Orang
Terharu Najwa Datang Majlis kawen saya..
Ahli Keluarga baru... My husband...
Finally Dapat jugak telefon idamanku... alhamdulillah... syukur...

Alhamdulillah.... semuanya impian nana untuk tahun ni tercapai la...
Semoga tahun depan, nana berdoa semuanya semakin baik dan baik dan baik lagi....
Amin....

3 comments:

laskar pelangi said...

akak! wah wah:) banyak kenangan terindah utk akak tahun ni:) semoga akak happy sampai bila2 bersama suami tersayang =)

javanese DOVE said...

hai kak,
alhamdulillah..
tumpang happy krna impian tcapai.
tak kisah lah apa pun yg diimpikan tu..

impian iPhone 4s ke kan -_-'

storyfromme said...

selamat tahun baru :)