Thursday, December 22, 2011

Review Baju Akad Nikah

Assalamualaikum.... 

Hi korang....
Hari ni nana nak review tentang baju akad nikah nana... Sorry la coz update lambat blog..... laptop nana masih di klinik... auwww.... ni pun menumpang laptop adik nana.

ni Close up Baju nana...
Design Baju nana... comel kan kartun ni,,,
ni suamiku buat hal.... boleh je dia nak sarung rantai kat atas... dia ingat kepala nana ni kecik ha??? macam-macam tau...

Pandangan Atas
Pandangan Sisi
Kalu korang nampak, bahagian bawah sempat nana jahir pearl berwarna putih. esok nak kawen, berjihad tau jahit manik. Sampai demam-demam tau.
Ni muka demam tau.. sememeh je muka nana ni haaa.....

Oh lupa, designer nana untuk baju akad nikah ni adalah Nazima, junior nana masa sekolah dulu. Dan kain yang digunakan tu, nana guna masa hantaran pertunangan nana dulu. Mertua nana yang hadiahkan.... Tema nana buat untuk baju akad nikah ni adalah Putih Merah kerana bersesuaian la dengan Pelamin nana yang warna merah.... Alhamdulillah, nana suka dengan baju akad nikah nana ni.....

4 comments:

sarahhernyzar said...

nana.. boleh share x tentang tudung nikah nana ? nana pakai mcm mana ya ? thanx.

chenta nana said...

boleh2... nana ikat kat belakang... kiranya macam anak tudung je la.. simple je la...

aisya asyrani said...

nana...baju akad nikah tu nana tempah ke??xnk bg sewa???

aisya asyrani said...

nana...baju akad nikah tu nana tempah ke??xnk bg sewa???