Monday, October 10, 2011

Waaa.... Dah setahun sudaaaa......

Assalamualaikum.....

Hi korang....

Hari ni 10.10.11 genap setahun kami bertunang... Alhamdulillah..... 
Ada sebulan lagi kami nak kawen..... nak cakap berdebar tu memang ada sikit sebab banyak persiapan lagi yang tak settle...
Dugaan Bertunang??? Tak banyak sangat laa.... Cuma kami ni PJJ.... 
duk jauh-jauh ni memang agak susah sikit la.. kena banyak ketabahan dan kesabaran.....
Tapi yang pasti, nana la yang cepat melenting... sikit-sikit nak menangis, sikit-sikit nak marah.... emosi terlebeh... tapi alhamdulillah la, sabor je tunang nana ni...



Yang Pasti..... Nana Happy kenal seorang Lelaki bernama Shahrul Nizam
I Love U so Much Baby....

4 comments:

nuraitul said...

sweet sgt..kejap je mse berjalan kan..moga semuanya lncar utk ur lovely day nnti..elok2 tau..jga diri.. :)

Shiela Latif said...

semoga selamat disatukan. Amin. :)

chenta nana said...

nuraitul @ thanks syg...... u too k :)

shiela @ thanks dear... amin

sarahhernyzar said...

selamat ulantahun tunang dear.. :)
semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa. cpt2 ya naik pelamin. hehe.