Saturday, May 14, 2011

Chenta Nana Jadi Pelakon?..

Assalamualaikum....

Hi korang....

Sorry lama tak mengapdate blog ni... busy dik nong.. cewah.. (macam tak de alasan lain je kan..)
Haa.. jangan terkejut.. nana dapat offer jadi pelakon.... cerita ala-ala rempit lagi... tapi yang bestnye, dalam mimpi la kan... bukan yang real punya... Entah macam mana semalam boleh mimpi macam tu... pelik nana ni ha... ngeh3.... amboi nana... muka tak lawa, ada hati nak jadi pelakon.. Lain la kalau muka cantik macam Tiz ke, Fasha Sandha ke, ade la jugak orang berebut-rebut nak amek belakon..... hehehe..
(iklan kejap... kate nak belakon cerita rempit kan... lalala)

Haaa... cerita pasal rempit ni, korang ada terbaca, atau terdengar tak yang pasal lelaki bermotor yang simbah-simbah asid secara rawak pada pejalan kaki ni???
Area Kuala Lumpur..
alhamdulillah di tempat nana tak de lagi dengar isu macam tu...
Nauzubillah la kan...
Yang terbaru kes, cubaan nak menyimbah asid pada remaja di wangsa maju kan...?
2 lelaki india pulak tu kan..Kebanyakan nya mangsa adalah melayu. subhanallah... apa nak jadi la dengan dunia sekarang... Dah macam tak de kerja sangat nak buat, duk simbah asid kat orang yang tak bersalah... korang bayangkan la ASID.. kalau kene muka, memang teruk la, memang tak boleh nak buat ape dah....Siap kene buat pembedahan plastik lagi kalau terkena asid ni haa..
Kita sama-sama doa la, agar pihak berkuasa cepat-cepat dapat tangkap orang yang keji tu...Agar negara kita ni kembali aman la dari gangguan-gangguan orang yang tidak perikemanusiaan ni.

P/S: Para pejalan kaki, sila bawa sapu tangan bila anda nak kemana-mana.. Jika anda terkene simbahan, atau percikan asid pada mana-mana aggota, cepat2 lap dengan sapu tangan agar tidak asid tidak sempat merebak pada kulit.

2 comments:

nurfarah nadiah said...

kak nana comel je la... macam sunny snsd..hehehe.. :D and hati-hati ea dengan penyimbah asid ni..

Sheeq ♂ ♀ said...

ada orang cakap yg dorang berdua ni aim perempuan bertudung..huhu