Monday, April 18, 2011

Rezeki mencurah-curah

Assalamualaikum.... 

Hi korang ...Salam di pagi hari selasa ni..... 
Hari ni rezeki murah. mencurah-curah seperti di ladang gandum.. 
(iklan koko krunch)... 
Pagi-pagi dah sampai office, ada bungkusan atas meja, ingatkan ape la plak atas meja kan.. buka-buka je plastik tu, nampak la buah-buah omputih... hahaha.. buah strawberi... aduyai.. kak sally bawa dari cameron highland.... wah.. ape lagi nana ni haa... menjamu selera la kan.. rezeki depan mata...
Dah tinggal sikit dah.. bahagikan sikit-sikit sorang kat staff..
kami yang rasmi dulu makan... agaknya tak de orang berani nak bukak bungkusan tu.. muhahaha
banyak tak?? sedap tapi masam...
nana dan kak wati ;0

thanks kak sally..... even dia cuti, sempat bawak buah kat kami.... ye la.. dah la kak sally baru dapat lesen.. nak gocoh sampai kat office ni susah la jugak.. mujur la kereta tu auto.. kalau manual, rasanya tak gerak dah kereta tu...

p/s: nana rasa, nana yang paling banyak makan.. :p

2 comments:

rara pinkmafia said...

alamak terliur tgk strawbeeyyyssss...

Puteri Salju said...

Salam singgah skodeng...

sajer buat blog walking terjumpa blog nih..

kim salam kat selly bucuk ekk...

(^_^)