Saturday, April 9, 2011

Jurufoto yang tak diiktiraf....

assalamualaikum....

hi korang.... kembali mengapdate blog setelah 2 hari berperang di dalam selimut....
tetttt..... 
maksudnya berehat ok... 
*jangan otak kuning wokay* 

tersebut la kisah kan.. setelah cuti seminggu kerana jaga adik nana di wad, hari khamis lepas,
nana masuk kerja... niat di hati nak siapkan report la kan...
tapi hampeh..... buat la sangat kan... bos pun takde....
Masuk je office, ade la memo atas meja.... cantik lagi baik je terpampang nama nana....
What????? jadi jurufoto??
celah mana nak berfoto nya?/
perli aku kah ni?? 
mentang-mentang aku ni 24 jam kamera ada dalam beg??/
sukacita??? dukacita ade lah....

Bos!!!! tolong jelaskan ok!!!!!

p/s: bos... boleh claim OT la kan...kan......photog katekan..... :p

2 comments:

SyafiqahSyaza(SweetSyaza) said...

wah ok la tu akak..
if selama ni akak selalu posing2 dpn kamera, tp skg akk pulak jd jurufoto..hehehe..gud luck kat kemamang nnti.. ;p

Abang Long said...

Salam...ok r tuh jd jurufoto..kalau dia kata awak g sana dan jgn buat apa2 lg la pelik kan kan kan? hehe