Saturday, March 12, 2011

Pray For Japan

Assalamualaikum...

Tsunami yang melanda jepun pada jumaat yang lalu... memang sangat-sangat dasyat la... pilu hati ni bila tengok video, gambo-gambo yang di tag.  Tapi ada jugak yang buat lawak bodoh, maria ozawa meninggal la, mana perginya doraemon dan kartun-kartun bagai... kenape mesti nak buat lawak bodoh macam tu??? memang tak patut la...

kita sama-sama doakan la semoga semuanya selamat ya..

3 comments:

safura zahari said...

mmg takut tgk bencana yg terjadi di jepun.rasa insaf dan takut tibe2 dtg,ntah lah,setengah org rasa benda2 tu boleh jd bahan lawak.myb rs insaf n takutkan kiamat belum ada dlm diri dorg kot. =(

shamfariz said...

bayangkan jika terjadi kat malaysia..huhu..dah la malaysia ni kecil...

shamfariz said...

bayangkan jika terjadi kat malaysia..huhu...ngeri tu...