Monday, March 28, 2011

Kami di Harian Metro

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah..... Tak sangka bila kawan nana call,
bagitahu gambar yang kami pergi photoshoot dah masuk metro... terus la nana pergi beli.. sampai 2 ok... excited punya pasal...
Actually photoshoot nibuat bulan lepas or 2 bulan lepas la.. agak lama..
masa tu fatin liyana ada di malaysia... bagi yang tak tahu, dia belajar di bandung.

Lyna dan Fatin
fatin, Lyna, Shea dan nana..
terselit jugak gambo saye :p
kami...

Tak sangka gambo Fatin tu nana edit terlebih.. aiyark.. im so sorry ya fatin....:p
Terima kasih tersangat-sangat bagi yang terlibat....

make up artist: Dek lin & nana
Photog: Halmus Rihzan, MNJ, chal & Jais
Eyelashes : nana & dek lin
Model :  Maria Elena, Shea Rasol, Fatin Liyana, Lyna Kamal & Nana

p/s: Terima kasih kepada Para model... especially Lyna coz dia yang banyak tolong nana.... Photog jugak... Babah....baby... chal & Jais... (dah macam menang award aku bagik ucapan )

5 comments:

Fatin Liyana said...

sayangku :)

terima kasih terpaling byk kpd nana sbb nanalah yg ajak kite hehe..

p/s: siryes mcm ucapan dpt award hehe!

shamfariz said...

wah..kak na...glamor tu..dapat masuk metro.. nanti boleh la jadi artis lak ekk....

sue. said...

so cute...my dad bought this metro ahad...and i read about this....comel lah syg bulu mata tu...

<3,
susuegoodday

Shahirah Elaiza said...

You girls look so cute! =)

HaFizaH aYu said...

eh eh...nana rupa2 nyer lam metro tu,b4 ni xtau pon...nway tq coz sdi komen kt blog ayu