Monday, February 28, 2011

WEDDING PROMOTION!


Assalamualaikum...

hi kepada bakal2 pengantin yang pening dan tak tahu nak tempah baju wedding korang kat mana....
nana nak bagi berita baik lagi meletopss buat korang semua... 
sekarang 5 Stars tengah membuat promosi baik punya.....

ZERY ZAMRY
"siapa yang menempah baju wedding or nikah akan menerima 
PERCUMA wedding shoes custom made, 
or veil or nak tuka dengan baju melayu lelaki pun boleh..."
 
Zery Zamry Couture
- no 25, jalan kristal empat, 7/76d section 7, shah alam, selangor d.e
 Tel: +60 017 6519056

 HATTA DOLMAT
PACKAGE SEPASANG KURUNG MODEN/KASYAF NIKAH + DRESS BERSANDING + BAJU MELAYU TAILORED JACKET

COMPLIMENTARY:  

SEPASANG BAJU MELAYU+ VEIL+  SHOES  

hatta dolmat couture
:A22 jalan plumbum p7/p pusat kormesial seksyen
7 40 000 shah alam selangor darul ehsan
untuk tempahan : +6017 3033091
 
RIZMAN RUZAINI
untuk setiap tempahan akan dihadiahkan pilihan

custom made shoes
OR
veil dan aksesori
OR
baju melayu lelaki

dan juga kepada 14 yg pertama, akan di manjakan lagi dengan potongan sebanyak 25% 
 
untuk temujanji
sila hubungi +60174766004 +60124586317 +60391725784
 
NIK ERWAN ROSELI
"Sepatu kahwin juga sepasang baju melayu di beri percuma buat si 20 teruna dan dara pertama untuk membuat tempahan. Ya! Ayuh tempah sebelum 10 mac 2011 ini."
 
016 250 0935
 
HAAA...tunggu apa lagi... cepat-cepat la pegi book dengan diorang..... jangan lambat... nanti korang menyesal ok.... ingatlah.. perkahwinan hanya sekali dan buat la sebaik mungkin... :)

3 comments:

shahjiehan said...

wah.... ni yang rasa nk kawen nih..hehehe

shahjiehan said...

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Gadis Jerman kacukan Melayu yang comel

NikiSa IzAS said...

sgt menarik promotion ni tp blm tiba masa lg nak tempah..hehe