Saturday, January 22, 2011

Cantiknya Ayu Raudhah








Kredit to Asmady Ahmad. kerana gambar-gambar dia yang meletop lagi cantik ni yaa.... subhanallah... memang sangat cantik ayu di majlis perkahwinan dia.. sesuai dengan nama dia Ayu Raudhah...... Designer untuk majlis ni kalau tak silap nana rizman ruzaini (sorry kalau nana tersilap ) dan make up artist kak sai (saidatul nisa). Tahniah...

p/s: gila meletopps kan baju dia... geram... nak jugak baju camni bole???

2 comments:

syufaa said...

olohhh..cute giler!!! =)

eylalaslie said...

wow memang meletop! la ayu raudhah tu.nama pun da ayu,memang sangat2 gorgeous la.anyway may Allah bless u always :)

p/s: hai chenta nana :)
follow la my blog cuz i'm new here..
"saya budak baru belajar kalau salah tolong jolokkan.eh salah tolong tunjukkan" hehe :)
http://eylalaslie.blogspot.com/