Sunday, December 26, 2010

holiday la sangat....

Konon la nana cuti lama semperna krismas kan.. so, balik la kelantan... rumah kakak nana.... sanggup ni, dari kemaman ke kelantan.. kematu jugak la bontot aku ni haaa..... Mujur la my mom ade.. boleh la tukar-tukar driver..... Al-kisah tak tahu la nak pergi mana kan... so my sis ajak satu family ke rantau panjang.... 
katanya setengah jam jek dari rumah.... 
Konon la nak bersiap la ni.. bukak-bukak beg, 
alamak... tak bawak balik baju la kau.... huk3.... 
yang ada cuma singlet.. takkan omputih benor nak pakai singlet dengan tudung kan.. 
maunya gile orang tengok aku ni haa.... 
so.. sesi meminjam la baju dengan kakak aku ni haa... 
dah la kami ni berlainan saiz... maunya kembang segala baju dia.... 
opss... sorry ye acik... ku mengutukmu... lalalala...
Pose dulu sebelum gerak.. dah macam mak beranak satu aku ni haa...
Anak sedara ku yang paling gediksss okiey...
dengan adik bongsuku juga...
jiwa ragaku.. my mom....

abaikan muka ku yang cam mak beranak satu nih...
okeh.. aksi terlebey disini...
adikku yang perasan stylo.. erkkk *muntah*
cute kan... motor-motor kat sini...
abaikan bajuku yang mengeleber ni k...

Sampai di Rantau panjang.. perghh... barang memeng murah-murah ok... kawasan bebas cukai katakan... siap dengan kastam bagai yang jaga nak tahan orang.... my mom sempat beli toto, cadar, bantal bagai.. mau penuh satu kete ni ha.. dah macam sardin kete... sabo je la... 

petang tu kami singgah solat di masjid area Rantau panjang ni... sangat cantik ok masjid dia.. perasan cam berada di china lak.. hoho...
 Didepan masjid...
Penat nya memang tak ingat ok.... dengan lenguh nye kaki... patutnya nana pakai selipar jepun jek.. ni gatal nak pakai kasut tinggi-tinggi....


Sampai umah pun sempat lagi posing ok....

sesungguhnya rantau panjang memang best ok.. bagi bakal-bakal pengantin elok la pergi sana... tak rugi.. barang-barang pengantin memang burah tapi tak de la jenama macam kat pavilion, klcc tu yek.. jenama cap ayam jek....

p/s: abaikan baju yang ku pakai yer.... ku bukan stylo maylo punya orang.... :p

2 comments:

kaizen said...

pegi skali skale mmg best kn...

cik EPAL said...

comel lah akak =)